Firma ADAMPOL oferuje kompleksowe usługi telekomunikacyjne. Dla każdego z naszych klientów przygotowujemy indywidualne rozwiązanie, bazując na specyfice obiektu, ilości pracowników korzystających z bezpośredniej komunikacji oraz warunkach, w jakich będą działać dostarczane przez nas urządzenia.
Jak to działa?
Inwestujemy w naszych Klientów! Nie ponoszą Państwo kosztów zakupu sprzętu potrzebnego do zbudowania profesjonalnego systemu łączności dla ratownictwa. Obsługiwany przez nas obiekt zostaje wyposażony we własną sieć komunikacyjną – dopełniamy wszystkich formalności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej związanych z dzierżawą częstotliwości. Dzięki temu basen ma łączność na własnym kanale radiowym, co wyklucza zakłócenia i ingerencję innych podmiotów oraz zapewnia poufność przekazu dzięki szyfrowanej transmisji danych. Każdy z pracowników otrzymuje najwyższej jakości radiotelefon, który dzięki zastosowanej infrastrukturze (anteny, wzmacniacze, okablowanie, awaryjne zasilanie itd.) gwarantuje cyfrową łączność w każdym zakątku basenu. Nasza firma dostarcza urządzenia przygotowane w taki sposób, by były one maksymalnie funkcjonalne i jednocześnie ograniczały do minimum ryzyko pomyłki. Ratownicy są zawsze w natychmiastowym kontakcie – nie muszą „szukać” odpowiedniego kanału, martwić się o słabą baterię czy zakłócenia w przekazie. Radiotelefon jest niezawodny, wodoszczelny i gotowy do posłużenia w każdej sytuacji. Nasi klienci nie muszą się martwić problemami technicznymi. Zapewniamy kompleksowy serwis i wymianę zużytych urządzeń. Awarie są usuwane na bieżąco. Za całość naszych usług dokonujemy rozliczenia w formie miesięcznego abonamentu, naliczanego w zależności od ilości używanych radiotelefonów.
tel. kom.: 601 721 989, www.adampol.com.pl