Nowa formuła Sopro

Targi MUREXPO

W dniach 12-14 kwietnia br. na warszawskim Torwarze odbyły się Ogólnopolskie Targi Budowlane MUREXPO oraz Targi Modne Wnętrze. Ponad 6000 zwiedzających miało do wyboru stoiska wystawiennicze prezentujące produkty lub ich rozwiązania systemowe.

Firma Sopro od lat jest pionierem edukacji na europejskim rynku budowlanym, dlatego nie mogło jej zabraknąć podczas dni targowych. W oryginalny a zarazem zabawny sposób firma zaciekawiła zwiedzających. Sopro zaaranżowało występ mima, który skutecznie przyciągał zainteresowanych gości. Dodatkowym atutem było bezpośrednie doradztwo w zakresie zastosowania technologii Sopro. Pod okiem specjalisty udzielającego porad i wskazówek zwiedzający mieli możliwość zapoznania się z systemami tarasowo-balkonowymi i poznania produktów wykorzystywanych do wspomnianych rozwiązań. Nietuzinkowa forma prezentacji i miła atmosfera została doceniona przez zwiedzających. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

 


ŹRÓDŁO: FIRMA SOPRO