Reklama

Targi Gmina 2011

Spotkania samorządów i biznesu

Przed nami trzecia edycja targów Gmina (Poznań, 22-25 listopada 2011). Zyskujące coraz większą renomę i uznanie wydarzenie, to doskonałe miejsce dla reprezentantów samorządów poszukujących optymalnych rozwiązań pomagających w prężnym rozwoju regionów.

Targi Gmina realizują ideę partnerstwa publiczno-prywatnego. To tutaj spotykają się w jednym miejscu i czasie producenci i dostawcy usług usprawniających funkcjonowanie regionów z reprezentantami samorządów, odpowiedzialnymi za realizację zadań własnych JST. Oferta wystawiennicza targów Gmina pomaga im podjąć efektywne i korzystne decyzje o planowanych inwestycjach.

Maksimum korzyści
Wystawcy tegorocznych targów przedstawią rozwiązania z zakresu architektury miejskiej (nawierzchnie, oświetlenie ulic, infrastruktura przystankowa, drogi rowerowe), elementów małej architektury ulic i placów, architektury krajobrazu (parki, skwery, place zabaw), infrastruktury dla osób niepełnosprawnych, oświaty, kultury i sportu (tereny rekreacyjne, urządzenia sportowe), informatyki w instytucjach publicznych. Samorządy poza zwiedzaniem ekspozycji, same mogły będą wystąpić w roli targowego wystawcy, prezentując ofertę inwestycyjną swojego regionu w ramach Salonu Nieruchomości i Inwestycji Investfield. W zakresie tematycznym tego salonu znajdzie się ponadto oferta specjalnych stref ekonomicznych oraz instytucji wspierających rozwój regionów. Wzorem poprzednich edycji targom towarzyszy interesujący program wydarzeń poruszający tematykę partnerstwa publiczno-prywatnego, oszczędzania energii, własności odpadów komunalnych oraz skutecznego marketingu miast i regionów.

Trzy w jednym
Trzecia edycja targów Gmina odbędzie się w towarzystwie dwóch wydarzeń o nieco dłuższej tradycji – Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska Poleko oraz Międzynarodowych Targów Techniki Komunalnej Komtechnika. Organizacja trzech wydarzeń w jednym miejscu i czasie to gwarancja multidyscyplinarnej ekspozycji oraz oferta kilkudziesięciu seminariów i konferencji przygotowanych wspólnie z ministerstwami, wydawnictwami i stowarzyszeniami branżowymi.