Targi interbad – Forum idei z koncepcją sukcesu

Know-how dla osób podejmujących decyzje i wprowadzających je w życie – 66. Kongres Techniki Basenowej podczas Targów Stuttgarckich interbad / spa market conference / Forum creating atmospheres

 

Połączenie wystawy, kongresu i wszechstronnego programu ramowego sprawia, że targi interbad w Stuttgarcie są jedynym w swoim rodzaju międzynarodowym miejscem spotkań specjalistów z branży. Koncepcja sukcesu: 95 procent odwiedzających potwierdziło, że targi w 2014 roku miały dla nich duże lub coraz większe znaczenie. Także podczas 50. edycji w dniach 27-30 września 2016 organizatorzy – stowarzyszenie Deutsche Gesellschaft für das Badewesen e.V. (DGfdB) oraz Targi Stuttgarckie – liczą na wymianę wiedzy i doświadczeń we wszystkich dziedzinach.

Forum ekspertów – 66. Kongres Techniki Basenowej

Nieodzownym elementem koncepcji targów interbad jest organizowany przez stowarzyszenie DGfdB Kongres Techniki Basenowej, który w tym roku odbędzie się po raz sześćdziesiąty szósty. Pogrupowane tematycznie sesje specjalistyczne i imprezy specjalne to źródło cennego know-how dla operatorów basenów komunalnych, właścicieli basenów prywatnych i menedżerów hoteli.

Spektrum tematów jest odpowiednio szerokie. Obejmuje między innymi sesję „Baseny publiczne”, na której uczestnikom kongresu zostaną przedstawione trzy obszary tematyczne: budowa basenów, technika basenowa i prowadzenie basenu, a w ich ramach pokazane zostaną wyniki badań naukowych, trendy oraz kierunki rozwoju z zakresu basenów publicznych. Atrakcją kongresu będzie publikacja broszury dotyczącej wody basenowej, którą stowarzyszenie DGfdB opracowuje we współpracy z Federalnym Urzędem Ochrony Środowiska. Kolejnym ważnym tematem będzie planowane wydanie instrukcji dotyczącej energii dla operatorów basenów.

Podczas sesji „Sauna” stowarzyszenie Deutsche Sauna Bund e.V. wspólnie z DGfdB omówi ważne aspekty budowy i prowadzenia saun. Problemy z dziedziny zarządzania pracownikami oraz propozycje ich rozwiązania będą centralnym punktem sesji „Pracownicy basenów”, prowadzonej przez DGfdB i związek Bundesverband Deutscher Schwimmmeister e.V.

Oprócz wykładów w języku niemieckim odbędzie się też angielskojęzyczny International Business Day skierowany do publiczności międzynarodowej, zorganizowany na targach interbad po raz pierwszy w 2014 roku. Według dyrektora zarządzającego DGfdB dra Christiana Ochsenbauera był to „wyjątkowo udany” start.

Wymiana wiedzy – 6. spa market conference

Liczne wykłady znanych krajowych i międzynarodowych prelegentów i profesjonalistów z branży Spa będą dla uczestników – operatorów obiektów Wellness, term, Day Spa lub hoteli – nowym impulsem w ich codziennej pracy. Targi interbad są idealną platformą do tego, aby dostawcy usług Spa i Wellness wzajemnie się od siebie uczyli, uważa Birgit Wolfhard z wydawnictwa Spa Business Verlag. A nauczyć można się wiele, zwłaszcza z dziedziny marketingu, zarządzania biznesowego i koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi – to tylko niektóre z wielu interesujących tematów kongresu. 28 września zostaną rozdane nagrody spa business awards 2016.

Tworzenie atmosfery – creating atmospheres

Dla wielu wystawców coraz ważniejsi stają się prywatni inwestorzy. Aby uwzględnić ten trend, znacznie rozszerzono forum creating atmospheres 2016. „Zwracamy się tu bezpośrednio do architektów, hotelarzy i projektantów”, mówi Joachim Sauter, kierownik zespołu interbad Targów Stuttgarckich. „Chodzi o światło, wodę, klimat i wykończenie powierzchni. Jednocześnie także w tym roku renomowani prelegenci i wystawcy opowiedzą o kwestiach takich jak oszczędność energii, czy koncepcje prowadzenia obiektów.” Odwiedzający znajdą też kreatywne sugestie dotyczące budowy nowych basenów i saun, które mogą wykorzystać we własnych projektach, oraz będą mogli skorzystać z kompleksowego doradztwa.

Świeże pomysły – ceny i nagrody

Targi interbad ukierunkowane są na przyszłość – od 2014 roku produkty odznaczające się wyjątkową innowacyjnością nagradzane są przez stowarzyszenie DGfdB i Targi Stuttgarckie tytułem „Innovation Award”. Nagroda ta ma podkreślać wysoką innowacyjność branży, której potencjał w całej okazałości można oglądać na targach interbad. Zwycięzca jest wyłaniany głosami odwiedzających. Natomiast nagrodę „Public Value Award za basen publiczny” przyznaje jury złożone z ekspertów. Nagrodą przyznaną po raz pierwszy w 2010 roku stowarzyszenie DGfdB honoruje baseny publiczne o optymalnej wartości społecznej. W dziedzinie Spa wydawnictwo Spa Business Verlag przyznaje w kilku kategoriach nagrodę „Spa Business Award”.

Więcej informacji znajduje się w Internecie na stronie: www.messe-stuttgart.de/interbad

Targi interbad ukierunkowane są na przyszłość – również w jubileuszowym roku 2016 to niepowtarzalne połączenie wystawy, kongresu i wszechstronnego programu ramowego umożliwia dostęp do cennego know-how operatorom basenów publicznych, właścicielom basenów prywatnych oraz obiektów Spa, menedżerom hoteli i prywatnym inwestorom.