Reklama

Rekreacja i sport wśród zieleni

Plac zabaw dla nastolatek, piętrowe jacuzzi wyposażone w ekran, park linowy z wieżą widokową – to tylko niektóre nowości prezentowane w Poznaniu na targach Sport Invest

 

Tematów do rozmów było wiele, a wszystkie dotyczyły tworzenia atrakcyjnych stref rekreacyjnych i wzbogacania oferty aktywnego spędzania czasu wolnego. Targi Branży Sportowej i Rekreacyjnej Sport Invest odbyły się w dniach 21–23 lutego 2019 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz z Targami Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia oraz Targami Special Days.

Połączenie potencjału tych trzech imprez sprawiło, że ekspozycja fi nalnie została przygotowana przez ponad 550 wystawców z różnych stron świata, a zobaczyło ją łącznie 23 723 zwiedzających. Pierwsze dwa dni miały charakter biznesowy i przyciągnęły głównie przedstawicieli fi rm, samorządów i projektantów. W ostatnim dniu dołączyli klienci indywidualni, zainteresowani wykreowaniem ogrodów i miejsc relaksu w pobliżu swoich domów.

Co nowego?

Wykonane z różnych materiałów place zabaw, w tym także bajecznie kolorowe, zawierające zabawki wodne i fontanny czy zupełnie inne – zachęcające do aktywności ruchowej, dzięki możliwości generowania muzyki, doskonale uzupełniała oferta wielobarwnych, funkcjonalnych i bezpiecznych nawierzchni. Uwagę także zwracało stoisko firmy specjalizującej się w projektowaniu i budowaniu parków linowych, rodzinnych parków rozrywki, wież widokowych i atrakcji sieciowych. Różnej wielkości i kształtów jacuzzi i wanny z hydromasażem, przyciągały zwiedzających nie tylko estetycznym wyglądem i ciekawym podświetleniem, lecz także wielością funkcji i nowymi rozwiązaniami.

Strefa megazabawek, czyli ekspozycja fi rmy parkoweatrakcje.pl nie pustoszała, a z okazji do testowania prezentowanych propozycji, takich jak: megakręgle, młyńskie koło „chomik”, labirynt czy ścianka przytulanka, korzystali niemal wszyscy zwiedzający, bez względu na wiek. Obserwowanie dobrej zabawy dużych i małych, skutecznie zachęciło inwestorów do zakontraktowania atrakcji do własnego obiektu, fi rmy eventowej czy strefy rozrywki.

Poszukiwanie emocji

Zapotrzebowanie na nowe, często zaskakujące, rozwiązania w strefach rekreacyjnych wciąż rośnie. Żeby zainteresować klientów ofertą hotelu, ośrodka wypoczynkowego lub pensjonatu, zyskać uznanie wśród mieszkańców osiedli i lokalnych społeczności czy zdobyć zaufanie rodziców placówek edukacyjnych, konieczny jest ciągły rozwój i inwestowanie w infrastrukturę, która zapewni aktywne spędzanie czasu przez wszystkie grupy odbiorców. Doskonale wiedzą to wystawcy, którzy byli obecni na targach Sport Invest i zaoferowali wiele ciekawych propozycji.

akt-0311

 

TEKST I FOTO | MTP Grupa