Reklama

Innowacyjne spa

To konkurencyjne spa

Często inwestorzy, właściciele i zarządcy obiektów spa zadają sobie pytanie, w jaki sposób planowane lub już funkcjonujące spa spełnia kryteria innowacyjności lub, krótko mówiąc, kiedy jest innowacyjne?

Odpowiedź nie zawsze jest prosta. Można stwierdzić, że tak naprawdę każde spa jest innowacyjne, ze względu na swój niepowtarzalny, indywidualny charakter. Jednak to nie wszystko. Zastanówmy się nad definicją innowacyjności. Pojęcie to jest powszechnie używane i znane w kontekście prowadzenia działalności. Innowacja to nowy, znacząco ulepszony produkt, usługa lub działanie. Innowacyjność jest bardzo ważnym elementem konkurowania na rynku, a innowacyjność produktowa w zakresie stref spa & wellness znacząco wpływa na konkurencyjność obiektów. Jak rzadko które wyzwanie twórcze, temat spa ma obecnie dobrą koniunkturę. Wzrost odpowiedzialności człowieka za własne zdrowie i samopoczucie sprawia, że obiekty spa, aquaparki, termy i ośrodki odnowy biologicznej stają się częścią codziennego życia i coraz częściej – prywatnego otoczenia w mieszkaniu. Celem specjalistów ds. spa jest wypracowanie innowacji produktowych i światowych nowości na potrzeby obiektów spa & wellness. Wiele projektów realizowanych przez wiodące firmy branży wellness odbywa się m.in. we współpracy z Instytutem im. Fraunhofera, dzięki temu wspólnie opracowywane są przyszłościowe i innowacyjne produkty w dziedzinie saun. Innowacyjne spa to z pewnością spa konkurencyjne.

 


TEKST I FOTO: FIRMA KLAFS